Piera a luat naştere în anul 2002 din experienţa vastă în sistemul de producţie al lenjeriei, dar şi dorinţa de a intra pe piaţa cu un produs de calitate, care să ne reprezinte în totalitate viziunea şi valorile.

Acestea, împreună cu aportul valoros al partenerilor noştri din Italia, au reprezentat reţetă de succes pentru lansarea unui nou brand de lenjerie în România, un brand care poate să satisfacă necesităţile şi exigenţele chiar şi celui mai pretenţios client. Începând cu anul 2002, am produs lenjerie în colecţii mici pentru a testa cerinţele pieţei. Produsele Piera s-au impus pe piaţa din Cluj-Napoca şi alte oraşe din ţară, devenind deja apreciate pentru calitatea execuţiei, culorile şi, mai ales, materialele din care sunt create.

În 2005 am lansat prima colecţie Piera. Colecţia aceasta a însemnat în primul rând produse de linie care scot în evidenţă trăsăturile naturale ale femeii, oferind în acelaşi timp confortul bumbacului, dinamismul şi rezistenţa microfibrei, rafinamentul şi transparenţa tulle-ului, senzualitatea şi delicateţea dantelei. În plus, în funcţie de tendinţele modei şi sezon, Piera lansează în fiecare an două colecţii. Colecţiile Piera se adresează femeilor rafinate, elegante, senzuale, cu gusturi bine formate, dar şi adolescentelor care apreciază calitatea şi stilul.

În viitor, Piera are în plan dezvoltarea gamei de produse şi creşterea progresivă a calităţii lenjeriei produse.

Îndrăznim să seducem prin creativitate şi adaptare la curentele modei mai presus de toate, pentru că Piera înseamnă lux şi  rafinament, frumuseţe şi eleganţă.

Combinaţia dintre calitatea înaltă a produselor, romantismul şi imaginaţia noastră a fost secretul pentru a câştiga client fideli. Colecţiile brandului, înnoite de două ori pe an, sunt adorate atât de femei cât şi de bărbaţi, pentru că oferă un look natural şi sofisticat în acelaşi timp – o abordare subtilă şi receptivă la nevoile clienţilor moderni.

 

Definiţia Piera

Lucrurile cu adevărat frumoase nu cauta să iasă în evidenţă ostentativ, ele sunt deja evidente.

Piera este viziunea noastră despre feminitate.

Fii parte din viziunea noastră!


 

Piera

2002

Se înfiinţează Piera cu sediul în Cluj-Napoca, judeţul Cluj.

Piera

2004

Piera îşi dezvoltă lanţul de distribuţie naţional la 200 parteneri din piaţa de retail.

Piera

2005

Piera lansează prima colecţie Basic – lenjerie intimă de zi cu zi pentru femei.

Piera

2006

Piera lansează primul catalog printat.

Piera

2007

Mădălina Ghenea devine imaginea Piera, pozând pentru primul catalog al colecţiei Basic.

Piera

2008

Creşte numărul de produse din portofoliul Piera şi începe producţia pentru lenjerie bărbătească sub brandul Pier@men.

Piera

2010

Piera lansează noi produse în cadrul primei colecţii de costume de baie pentru femei şi deschide shop-ul online: shop.piera.ro

Piera

2012

Piera sărbătoreşte 10 ani pe piaţă şi prezenţa în peste 300 de puncte de vânzare, precum şi în toate supermarketurile mari: Auchan, Carrefour, Cora.

Piera

2013

Se lansează prima colecţie de costume de baie pentru bărbaţi şi Piera este prezentă pentru prima dată la târgul de lenjerie de la Moscova.

Piera

2014

Noul site www.piera.ro